awesome!

Igår så hade jag dejt med Miika på Mediamarkt och det var en spännande historia som sträckte i två timmar. Jag blev helt förälskad i en minimus till datorn men så var min färg slut, jag blev lite lessen i ögat men ska tillbaka dit om någon vecka och handla en! Haha! Det dyraste de hade på MM var en stooooooor stoooor platt-tv för 400.000 kr! Geez! Och gratis korv och festis! Smaskens!

Efter MM så körde jag till Anna, vi tog en sväng på systemet och sen sprang vi och letade skor åt mig då jag pga mina skavsår inte kan ha några skor alls så.. Det blev ett par sandal-liknande-gladiatorskor med klack.. Ehh ja, svårt att förklara men de var sjukt balla och sjukt sköna så de slog jag till på! OCh anna köpte ett par likadana svarta och jag ett par bruna, haha! Precis som förr i tiden! Awesome! Sjukt härliga skor vill jag lova. WOOOSH!

Vi grillade (SOMMAR!!) och åt sjukt god mat hos Anna innan vi stack vidare (efter att ha ritat en episk teckning till "födelsedagsbarnen") till en fest på Nydalahöjd. Cornelia och Mia kom också! Najs! Jag blev presenterad som Svetsarn! Ehh ja, om det nu är roligt vet jag inte men ja.. det skapade stora rubriker.. O.o)

Och vi gjorde en comeback på Corona! Det är verkligen en speciell stämning på corona vill jag lova. Inte alls som på Rex men det är svårt att sätta fingret på och förklara vad skillnaden är. Corona är Corona och Rex är Rex. Det var iaf roligt!

Och som vi käkade leftovers när vi kom hem! Kött, potatiskroketter, sallad, popcorn OCH vindruvor. Sjukt gottigt!

Anna var tuvngen att rusa så jag har diskat en hel jävla massa ffrån igår och idag då. Surprise! Samt att jag ahr packat ihop alla grejer så jag ska nog röra mig hemåt om några minuter nu.
Nps Miika, det var så lite så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0