Avskedsfest!

jaa...

Igår var det avskedsfest för Maria som ska åka iväg till Australien. Det var roligt!
anna var askalas. erik var verkligen askalas. cornelia var askalas. maria var halvkalas. jag var verkligen inte ens askalas och endå..! Bra musik var det igår också. Samt förfesten hos emelie, den var grym! Jag ägde på Wii's balanceboard på Shaun Whites snowboardspel. Jag visade vart skåpet skule stå!

Jag och brorsan har episka hemfärder. Vi kläckte idén om att fixa en tankingsköld till mig och skapa en "panicbutton" då jag drar aggro. Skulle kunna minska mina dödsfall med 30% eller något.. Wosh!

Nu är jag sjukt trött, blev inte mycket sömn inatt, sover så dåligt om jag är lite onykter. Ska snart börja göra sallad inför middagen som syster ska ha eftersom hon fyller år.

lika bra att sätta fart och fixa till mig typ.. suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0