Än är inte vintern över!

Efter ett långt samtal med Fredrik igårkväll, eller det var nog snarare inatt, så kastade jag en blick ut genom fönstret och vad tror ni? Exakt! Det snöade!

Och efter att äntligen ha tagit mig upp ur sängen idag så sitter jag i köket och tittar på snön som fullkomligen vräker ner! Den nya vita snön täcker all den gamla tråkiga och det blir så fint! Jag älskar vintern och jag avr inte redo för våren kan jag säga så jag är sjukt glad över att det snöar som fasen idag. (Eller vad säger du Miika? ;)) Jag skojar inte när jag säger att det har snöat 5-7cm utan det är nog för lite..

Så ja, packa din vinterjacka, än har vi inte sommar i norrland!

Kommentarer
Postat av: Miika

Hörru du! Jag säger så här: Jag håller inte med!!

2009-04-06 @ 19:53:19
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0