<3 bror!

Jag och min bror har alltid varit närmast varandra i förhållande till resten av familjen. Nu på senare tid hänger vi ofta på stan tillsammans och shoppar diverse födelsedagspresenter, kläder, skor... Förutom när vi hänger hemma och snackar om allt och inget. Han är grym!

Och det är sjukt strongt av honom att följa med in på Gina Tricot och sånna affärer då man som kille blir en aningen utstirrad men han fixar det vilket jag gillar skarpt!

Iaf så köpte vi DKNY delicious deostick till syrran, gud så gott det luktar! Jag blev grymt avis och funderade starkt på att slänga iväg 475kr på parfymen. Gosh! Fräsht och vårigt doftar den! Underbart!

Jag hittade också ett par rippade svarta jeans som jag ev ska ha imorgon när vi ska ha avskedsfest för Maria. Kan bli bra! Kan bli kul! Och mindre alkohol denna helgen än vad det var förra helgen! Haha!

Kommentarer
Postat av: Annie

hörde att du skulle med :D kul!

ska inte tvinga i dig lika mycke de här gången, LOVAR!

kommer bli super :)

2009-04-04 @ 06:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0