Voodoo-drömmarna fortsätter..!

Gäsp! Jag är seg som fasen och drömmde återigen världens skummaste drömmar.

Denna gången jagade jag en brottsling som hoppade ur en helikopter i en stad med skyskrapor. Jag stod uppe på en terass och minglade när jag såg hur en helikopter sprängdes och en brunett kom thoppande och försvann nedåt. Jag tvekade inte en sekund utan slängde mig efter i min miniklänning som konstigt nog rymmde en mini-fallskärm?! Jag var otroligt skicklig och bara efter några 100a meter var jag ifatt och kunde koppla greppet om skurken. Vi gled ut till havs och jag landade i vattenbrynet där hon på något sätt lyckades försvinna in bland lyxvillorna som låg på stranden så jag bestäme mig helt enkelt för att återvända nästa dag och bedriva span från mina kusiners villa. Vår släkt var tydligen rika som troll och mina tre kusiner befann sig ute i villan där de åt god mat och raggade brudar. (Sen var min mormor där av någon konstig anledning och hon hade flera äckliga hundar som hon ville bli fotade med hela tiden?!) I alla fall, jag fick aldrig se tjejen igen men jag förstod snabbt att det var något skumt när en gammal klasskompis anlände med sina nya tjejer och satt och grät samtdigt som han kramade min hand. (Han var min gamla klasskompis i 1-9, dock har vi aldrig strulat, men varit grymma kompisar, men i drömmen hade han nyss varit otrogen..!) Ja, och han kom med världens historia att ikväll, när det var fullmåne skulle smugglarna bryta sig in i strandvillorna och ta alla värdefulla IT-prylar... Morgonen därpå satt vi och tog en fika på altanen ut mot vattnet och på vår gröna gräsmatta sket mormors skabbiga hundar. Ena fotografer sa: Se till att sära på den stripiga pälsen..! (Kommer jag aldrig att glömma, haha jag måste ha fnissat) Vi åt tonvis med mat och jag kommer ihåg att min mamma var avundsjuk på mig men jag försökte förklara för henne att jag var där i "jobbet" när jag låg där i solstolarna i bikinin och pressade..

Ehh ja, thats it. Jag hade en tlll drömm också men den tappade jag bort när jag fokuserade på att komma ihåg denna. Jag gick väl och la mig strax efter två inatt nån gång, en viss herre skulle ju tjöta som fasen.. ! ;) Snoozade lite idag, flåt, men steg iaf upp kvart över nio. Det är ingen skit det inte. Ska göra det värsta jag vet idag också; Ringa verkstaden. Det är fasen psykiskt jobbigt då jag verkligen inte kan något alls om bilskrället. Men jag måste först vakna lite innan jag ringer för är jag såhär yr i huvudet lär dom aldrig förstå vad jag försöker få fram..!

Jag tror fasen jag ska ha kvar tuppen och se om jag kommer ihåg mina drömmar bättre när han sitter och stirrar så ont på mig som han trots allt gör.. Är endå ganska läckert att komma ihåg allt.

Sen, erhmm; What to do, what to do? Liite jobbigt läge, hur ska jag klara mig ur det här?

Hoppas på ledighet på onsdag iaf så jag får lira lite match! Smaskens!


Kommentarer
Postat av: Michailov

vilka actiondrömmar du har!

2008-09-16 @ 21:52:35
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0