Vackert!

Sov som en stock, hade en sjuk jävla dröm som jag inte kommer ihåg nu men jag skrattade som fasen när jag vaknade 13.45. Lite tiidigt iofs men det får väl gå. Brukar försöka sova till 14.30 första natten men jag vet inte riktigt vad det är med mig ibland? Aja, vi får hoppas att det går bra hela veckan endå.

Jag har ju lite innebandy att spela i veckan och det ska bli spännande att se ifall Berra har snackat med Olavi.. Haha och hur det kommer att låta på träningarna.. Haha!

Serien börjar till helgen, på söndag har vi vår första match! Najs, jag taggar sate faktiskt! Ska bli gött att komma igång ordentligt med serien osv.

Nu ska jag ta och städa faktiskt, det ska bli, inte skönt, eller jo, men bra att få det gjort. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0