Utlånad, bortbytt, inlånad?

Okärt barn har många namn...!

Nej jag var sur som fasen idag. När jag kom på jobbet förstod jag genast att jag inte skulle få ledigt när jag såg att vi saknade 1 av gubbarna och jag fick höra att en av oss dessutom skulle bli utlånad till en annan avdelning. Jag hoppades att dte skulle gå att lösa endå så att jag kunde smita iväg 3 timmar och lira match men inte det inte. På mötet vi hade sa chefen: Emelie, idag får du bli utlånad till delkomplett! *mutter sa jag, men det var ju inte mycket att göra åt så jag ringde Ulf och sa hur det var. Han lät väldigt besviken och tro väl jag det då han har ringt två ggr för att fråga vilket nummer som jag kan tänka mig att ha? Amagad, whats the drill lixom? En cup, ett nummer är inte hela världen, men tydligen var det det för honom. Rätt ska vara rätt och kännas rätt eller något liknande, aja...!

Iaf, de förlorade matchen mot ibf dalen med 2-1, attans! Hade jag varit med då.. då jäklar! Haha, nej men inte riktigt, jag var iaf grymt sugen på att få lira och nu sket det sig. Jag ska iaf vara med på lördag, påminn mig att ringa Emelie sen! Så jag taggar tills dess och krigarfrillan ska vara uppsatt och allt hår på plats..:!

Iaf, jag var som sagt utlånad hela dagen, big misstake volvo. Jag lärde mig två nya tempon på en ny avdelning vilket gör att jag formellt går upp ett lönesteg! Wosh, haha! Sen var det roligt också, kvällen gick grymt mycket fortare och lite peppande sms från folk gjorde inte saken sämre!

Snackade politik, lågkonjuntur, volvo och nya linen och att de tyckte inte att jag skulle flytta hemifrån utan spara så mycket pengar som möjligt nu när hela världens ekonomi är på G att krascha.. USA är snart där, mina aktier rasar, fasen. Delkomplett var nice, och OCH! Jag lyssnade på Pink - So what! Amaagaaad, jag älskar den!

usch, mycket svammel nu alltså. Trött? mhmm liiite. Sova snart? Ska visst leka lite dataspel först verkar det som...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0