Hero!

Jag brukar inte gråta över film, det händer bara inte. Och idag satt jag och lät tårarna rinna när Yrsnö och Brutna Svärdet dog för kärlekens skull i filmen Hero. Jag vet, det låter otroligt banalt och soo not me, men what ever. Ingen såg mig ju så dte var lugnt!

Den bästa fightingscenen ever and ever är när Yrsnö och Moon slåss i röda kläder i en lövtäckt skog. Och när Yrsnö första gången slåss mot Namnlös (Jet Li). Suck! Sånna kunskaper skulle jag lätt kunna tänka mig att ha. Återigen, jag är född i helt fel tid men jag kan itne bestämma mig för vilken tid jag skulle vilja levat i. Dock finner jag 2000talet urbota dumt och tråkigt mestadels.

Iaf, here you go: Flying Snow vs Moon (notice Zhang Ziyi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0