Shoppingspree igen?!

Ja, idag har Emmii en än gång lättat på plånboken (visat) och handlat för någon tusenlapp. Jag köpte en superfräsig (rosa?!) festtopp med lite vidare överdel för att sedan sitta tight över rumpan. Låter kanske lite skumt men den är ascoolish, på JC. Sen köpte jag en tunn tröja ala farfars modell som det så vackert heter, en huvtröja och en till partytopp på HM. Ett läppstift, rosa, det jag köpte i tisdags var ett stort fail, det jag köpte idag var underbart härligt! Och en ny puderborste också.

På stan sprang jag också på Emma, så jag stannade tvärt och tjötade lite med henne, shit vad jag vill handla skor!, och sen rusade jag iväg igen. Hastade in på systemet och handlade lite diverse alkoholhaltiga drycker och så naturligtvis, ingen dag kan någonsiv vara perfekt?! Så hade jag lyckats tömma kortet (glömde nämligen bort att jag tankade bilen imorse så det var slut med pengar.. -.-) men turligt nog hade jag cash så att det räckte. PHEW!! Dock blev det ett litet pinsamt moment där, ett ögonblick. MEN! Jag behövde inte visa legg i kassan, är det bra eller? Eh nej, jag tycker inte det. Jag ser gammal ut, oh noes. To early for that shit! Nu får jag en släng av åldersnoja också.

Bah stress stress, jag är inte peppad för 5öre att träna ikväll men det blir säkert bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0