VIP på x3m!

Igår kväll ja. Vad var det med mig? Jag lyckades med en rad jeffla pinsamheter vill jag lova men samtidigt hade jag kul som fasen så det var hur najs som helst. Hoppas de andra brudarna hade lika kul som jag, det tror jag nog.

Iaf partyt började ju hos Linn vid 18-ish där, jag ringde typ 18.20 och undrade vilket hus dte var hon bodde, för jag var inte säker. Det visade sig att jag stod utanför det, hehe! Vi taggade järnet på förfesten och käkade lite popcorn och chips samt drack en aaningen too much alkohol, iaf jag. Jag var inte så wasted då, men sen.. Ahh!

Vi gick in VIP på x3m, det var hur gött som helst vill jag lova. Det var itne så mycket folk när vi kom dit, tack för skjutsen in Thomas, men det gjorde inte så mycket utan vi efter det obligatoriska toabesöket och Lisen betalade in min jacka drog vi ut på dansgolvet. Och där var vi typ hela kvällen. Jag lyckades med konststycket att dansa med en söt 19-åring hela kvällen i princip, och då menar jag inte Lisen och Linn, utan en av Linns bästa killkompisar typ. Ahh! Ja, och trots att jag sa att jag var way to old for him så stannade han kvar och dansade med mig. Konstigt nog (a). Och jaa...

Träffade mig kära broder ute på x3m också, givetvis, och hans tvillingar och resten av deras kompisar så det var sjukt kul. Och vid det här laget var jag en aningen packad, illa illa! Iaf, jag och Lisen, Linn och Emma sheakade som bara utav fan på dansgolvet hela kvällen så det var grymt kul. Och han.. Vad han nu hette.. Andreas? Linn strulade runt som fan trots att hennes ex var där, sedan 3 veckor tillbaka. Och jag fick mitt första hångel sedan Lowe, det var ju. Ja.. Exakt, men skönt som fasen att få det överstökat, haha!!

Berättade att jag nästan tappade alla mina snygga armringar som jag köpt för 200kr?! Vi skulle gå från busstationen till krogen och jag viftade till med handen och alla ringarna flög av! Ahh, det var paniken att leta igen dom vill jag lova, haha, men vi hittade alla tror jag.

Jag fick sjukt mycket beröm för min nya frisyr, alla gillade den som fasen, så det var hur nice som helst! Träffade också mycket gamalt folk från Vännäs och det var kul att se dom igen. Sen mitt nya smink, oja, jag älskar det. Hur snyggt och bra som helst, och det höll hela natten utan att ramla ner, försvinna eller mattas av. Perfekt helt enkelt! (både håret och frillan satt till klockan 9 på morgonen)

Usch, nu blir jag långradig här, skulle ju hålla mig kort nu när huvudet fortfarande snurrar?! Iaf, vi åkte nattbussen hem, 90 fakking swänska kronor, helt sjukt egentligen. Lisen deckade i sätet bakom mig och Linn, och vi två satt och tjötade om allt, allt. Och den dära skurken som jag dansade med smsa Linn och frågade om mitt nummer. Hon gav det inte till honom så han frågade en av tvillingarna och så fick han det. Hur dte nu kommer sig att tvillingarna har mitt nummer? Måste vara brorsan som har gett dte till dom. Sen finns det ju helt klart snyggare pojkar där ute, ifall dom skulle vilja! ;)

Ringde mitt livs andra fyllesamtal ever, pinsamt! Hoppas han inte tog det alltför hårt, haha! Men trevligt att tjöta med någon när jag gick (?!) hem med cykeln där. Tjötade lite till och sen slocknade jag med skorna nedanför sängen, jackan på golvet, byxorna uppknäppta, toppen på, sminket på och allt.. Det har aldrig hänt tidigare, men redan klockan 9 vaknade jag av att brorsan kom hem och fnissade åt mig?! Jag hade byxorna halvvägs till knäna, ipoden fastsnurrad i tröjan, plånboken i ryggen, mina armband i hela sängen, och som sagt, sminket kvar. Oh my, patrik direkt: Hur full var inte du?! Och ska sanningen fram var jag hyffsat onykter klockan 9 med, men det säger vi itne till någon. Athena kom rusande och skällde som en galning och mamma steg upp och utbrast när hon såg oss inne på toan: Kommer ni hem NU?! Och som en liten parantes sov brorsan hos Moa i staden, och nej, inget sådant fick jag minnsan höra! haha!

Jag skrattade så jag dog. Men lyckades halvsova till halv 11 iaf. Bra där, nu taggar jag nästa party, som jag hoppas går av stapeln på ett liiite mera äldre ställe. Och fy fasen, jag har sabbat 3 naglar igår, attans!



Och Miika, så bakis är jag inte! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0