Träningsvärk i rumpan!

oja, nu känns det att jag lever. Är otränad (egenltigen inte, men liiite!) som fasen, så jag känner av helgens matcher och träningen idag. Idag tränade mitt lag med pojkar 92-94 tror jag. Hur roligt som helst, verkligen, vi var exakt 2 femmor och dom var 2 femmor så på slutet lirade vi match mot varandra. Små mål dessvärre eftersom vi saknade målvakter men det var grymt roligt. Jag kände mig dessväre lastgammal då de är 15 år typ. lammköttet, haha! Som vi mobbade Sara, Susanne och resten av våra yngre tjejer, haha! En del av killarna kommer att bli mycket söta om några år vill jag lova.

Trots att jag trodde det skulle bli mycket fnitter och ingeting gjort så blev träningen sjukt rolig och jobbig som fasen.

Så nu är jag mängda trött och har träningsvärk i rumpa, baksida lår och hela ryggen i princip. Spänner mig som fasen när jag springer, måste göra det på något vänster och dte är inget vidare. Men jag ska inte yppa ett ord om smärta i ryggen här hemma längre, pappa lär tvinga mig till en sjukgymnast eller något annat läskigt.

Så nu blir det att slöspela lite wow och tjöta lite, eftersvettas och sen hoppa in i duschen och bara .. dö.. länge.. Sova tidigt lär dte ju bli med, ska ju jobba förmiddag den här veckan, ahh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0