Top Model s. 10!

Jahaja, då blev dte så att jag satt och såg America's Next Top Model, seson 10. Och som alltid förvånas jag över just amerikaner... Men seriöst, varför i hela friden måste de skrika konstant när de är på TV? Så fort det är något spännande, oväntat, roligt eller vad som helst så skriks det och gråts om vartannat? Varför?

Och redan vid första programmet får vi höra att en tjej blev omskuren som liten så hennes slida är ju helt förstör - no sex. Alla grät och tröstade och sen kommer självklart kommentaren: Känner du dig mindre kvinnlig då? Första bråket, amagad. Första dagen. "okej" typ. Och att en tjej ammar fortfarande sitt barn och nu när de inte är tillsammans så dricker hon sin egna bröstmjölk för att kunna amma honom sen när hon återvänder? Ahh men geez och detta berättar hon för panelen? Ahaha amagad säger jag bara.

Tur att Johnny och Mattias på Room Service är tuffa så jag kan zappa dit när det blir too much america på top model. Jhonny hade på sig sin blottarrock idag.. Haha, det säger ju allt!

Aja, här kommer deltagarna från Top Model 10. Som vanligt tog dom med människor med ytterst skumt ansikte och dissa dom snyggaste, men hey! Det ä'r ju topmodel/foto/catwalk.. De ser ju lite special ut numera ;) Dock är det INGEN någonsin som kommer upp i Twiggy, Tyra Banks, Giselle och Heidi Klums nivå..!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0