Tips?

Sitter och fikar nu, ska snart sticka på jobbet igen. Känns drygt som sate, nu är jag jevulskt taggad på att börja på universitetet! Jag ska banne mig sätta mig ner snart och gå igenom utbudet som finns där ute alltså. Ska hitta en utbildning som ser kul ut och som jag kan bli något tufft av! Tips? Feel free to gimme some!

Eller, så skiter jag i det och drar och säsongsjobbar någonstans? Skulle vara mängda tufft det också!

Humm jag skulle kunna tänka mig mycket faktiskt. Det gäller bara att hitta någon som vill hänga med? Eller iofs, snart är jag desperat nog att sticka själv någonstans.

Snart drar mamma, pappa och syrran till.. kanarieöarna tror jag att det var och lämnar jag bror och athena hemma. Bah! Sicken jeffla lyx! Jag blir avundsjuk som tusan.


Hell ye, Anna lever! cheer! Hurra, wooho!
Typ 3 inlägg på samma dag har hon skrivit, jag blir helt förstörd av lycka! thihi!

Kommentarer
Postat av: annie

haha, i'm alive :D

oc kritiserar du min diktsmak..?! haha



hmmm, jag vet inte riktigt?! när har du tid? :) jag absolut inga planer varken för den här veckan eller nästa!!

2008-09-30 @ 13:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0