Syss(et)ter!

Arråå, jag är väl sneell?

Äta, dra in på Sysset och handla lite diverse alkoholhaltiga drycker åt kvällen imorgon, ska kila in på ica och handla ett nagellack med. Kanske liite godis till ikväll eftersom det itne blir godis imorgon. Får jag de? Jag har faktiskt inte ätit godis på jättelänge nu ju (liten röst)...!

Ikväll blir det ju lugna puckar iom att vi har träningsmatch imorgon och den matchen lär ju slita betydligt mera på min rygg än matchen i torsdags iaf eftersom en center springer mera än en back. Iaf jag gör det ;) Ska ju itne dra alla över en kant här va, haha!

Sen fick jag itne ledigt till veckan, eller kanske. Beror på ifall vi får en gubbe till då kan jag få smita några timmar för att lira match. Men det vet jag tidigast måndag och senast tisdag/onsdag. Aj aj aaaj! Jag som var taggad!

Nej nu!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehe min frukost går på ren rutin numera, inte så svårt att fixa i ordning, kul om du fick bra tips!

Hoppas det känns bra i ryggen på matchen :)

2008-09-12 @ 16:47:16
URL: http://dagensmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0