So what?!

I am a rockstar!!!

Ah well, atleast I wish I was one... Eller kanske inte men, men men! Inte bara lilla Emmii då, mutter.

Idag har jag haft världens dåligaste dag, tur att Tommy var på G iaf så jag hade någon att skratta åt. Jag hade huvudvärk i princip hela kvällen och det värsta var att jag inte ens tänkte på att rota igenom skåpet efter huvudvärkstabletter. Jag som hade en hel karta såg jag när jag skulle duscha och gå hem. Totalt misslyckande för dte är ju inte roligt att ha huvudvärk och särskillt inte när jobbet i sig är så otroooligt roligt. -.-

Och jag är nog patetisk. Jag kan väl omöjligt falla så hårt så snabbt? Gör ju mest ont faktiskt.

Och är det ens möjligt att ha fylleångest typ 5 dagar efter att man har varit ute på krogen?! Ahh, jag har fasen det. Imorrn kommer jag garanterat att stöta (usch nej inte så!) ihop med killen som jag dansade med på krogen senast, erhmm, retades med. Och jag vet att han tycker jag är ruskigt snygg och har varit intresserad av mig jättelänge. OCH det känns jävligt jobbigt atm faktiskt, får väl helt enkelt hålla mig undan hela dagen imorrn, kanske kan jag gömma mig i en pall och skicka mig själv till Nya Zeeland eller Australien? Det skulle kanske vara lika bra att sticka med brorsan sen när han har skrammlat ihop tillräckligt med pengar till flygbiljetten och så tar vi jobb på en grisfarm eller något vad han nu surrar om.. Enligt brorsan skulle vi ragga upp nån snygg surfingkille till mig och två mkt söta tjejer åt honom och Olle. Blir perfekt!!

Fasen också, var jag tvungen att komplicera saker som egentligen (verkligen!) inte borde kompliceras? Usch! Förhoppningsvis går allt smärtfritt imorgon.

Kvällen har jag tillbringat i koma, nästan, jag kunde ju röra på mig. Bara vandrat i mina egna tankar och kommit fram till att mitt liv är fett ovärt som det är just nu. Jag måste VERKLIGEN ta tag i mitt liv och göra något åt det. Ett litet steg togs idag när jag faktiskt tittade på några program, cheers. Dock låg skolan faaar faaarr far away from home och som om inte det räckte försökte jag lura med mig Miika. Skämmes tamefan! ;)

I drömmarna idag har jag verkligen svävat ut; jag var elitspelare i --- och studerade vid -- för att sedan bo i en lägenhet som liknar Annas lägenhet men var inredd i vitt, grönt och rosa?! Idag har jag verkligen vart, ja, sjuk, jag menar: rosa?! Det räcker att min ipod är rosa. Som om inte dte räckte så var jag.. och..ehh.. nej. Jag slutar här, det är bäst så.cewl. Natten mot idag drömde jag en sjuk grej igen, kommer desvärre inte ihåg den eftersom jag somnade om. Illa, jag vet.

Pappa har kommit hem från Dikanäs och fisketuren nu iaf, perfekt för han är ledig imorgon och kunde tänka sig att stiga upp och lämna bilen hos verkstaden på morgonen. Han är en verklig ängel så nu slipper jag det. Huvudet dundrar, snart blixtrar det men endå sitter jag och fortsätter skriva? iofs, snackar lite med johan också. Har inte blitt så mycket av den varan den här veckan, illa illa, tur att mobilen är uppfunnen! Hihi! (Hur går det med din Iphone då Miika?)

Övertiden i morgon ja, den hägrar, som tur är slutar vi 21.42 så det känns riktigt härligt. Helgen som kommer innebär lite innebandy på lördagen klockan 13.00, keep ur fingers krossed, alright? Sen om vi vinner den och beroende på hur det har gått för de andra lagen i vår grupp så går vi förhoppningsvis vidare till semi- och finalspel på söndagen. Skulle var grymt nice faktiskt!

Var det sängen som ropade? Och btw, ifall världen skulle tas över av ondskefulla robotar precis som i the Matrix skulle jag förmodligen vara en av alla dumjävlar som skulle vara helt nöjd med hur "världen" är medans jag ligger i ett slemmigt bad och producerar energi för att robotarna skulle ha mat. Typ, eller som i en bok jag läste för många år sedan då alla föds med speciella uppgifter som avslöjas via tester i åk 1. Beroende på vad du får för resultat väljs du in i olika skolor som ska forma dig till att bli det yrke som ville ha dig utefter dina kunskaper/förmågor. Absolut noll valmöjlighet alltså, kanske vore nått att eftersträva? Skönt som fasen skulle dte bli för alla oss som inte vet vad vi vill bli när vi blir stora. Jag är snart stor och det skrämmer mig mest av allt.

Hur fasen jag kom in på matrix och den här boken vet jag inte, så fråga inte för jag har inget svar. Liknar mest svammel tbh men de som är intresserade av psykologi kanske får ut något vettigt ur det hela?

Annars önskar jag lycka till! till alla tentaskrivare och OKQ8-jobbare som ska kämpa på imorgon fredag. Och till mig själv som ska kämpa i volvoträsket, dock är det ju övertid som sagt så det blir: KATSCHING!!!

Kommentarer
Postat av: Michailov

hehe tack så mycket! Lycka till på volvo också.

Å iphone funkar kanoners. Här skrivit den kommentaren på den.

2008-09-19 @ 08:25:15
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0