Smärta..!

Guu see niiice.. not.
Ryggen är keck, jag blir så less.

Blir inte bättre av att vi var 6 utespelare och 1 målvakt idag och jag kan verkligen inte hålla inne med skiten utan jag säger att dte är förjeffla tråkigt och dåligt att vi är så få. Jag får på skallen av våran nya tränare att han blir less på att höra att jag säger så för det drar ner stämingen blabla. Sant iofs, men jag säger vad alla andra tänker, men jag kan verkligen inte hålla inne med skiten men jag ska skärpa mig.. Fniss, jobbar iofs eftermiddag nästa vecka så jag slipper det.. Wooha!

Vi fick också höra att vi är rankade sist i serien, motför förra året då vi var rankade först. Blir spännande att se, vi komemr säkert att hamna där. Ett nytt lag, eller ska jag säga gymnasielinje, har plockat umeås bästa spelare och skapat ett lag i vår serie. Blir spännande att se hur mycket vi förlorar med där, för det kommer vi garanterat att göra.

På lördag är det match mot Obbola/Holmsund tillsammans med Strands 92or som sagt innan. Lär bli katastrof! Jag förbereder mig redan inför det som komma skall.

Tur det blir party på kvällen. För det blir det va Anna? Annars blir jag galen tror jag. Kan vara skönt att dricka lite alkohol efter en match nu när ryggen är keck ;) Var ju typ år sen vi var ute och skakad våra lurviga så jag är peppad som fasen!

Nej duschen nästa, ska dränka mina sorger och bekymmer i en massa vatten. Varmt vatten, skönt!

Kommentarer
Postat av: annie

jomen det är ju klappat och klart! vet dock inte om det blir fler än oss... men whatever!

2008-09-10 @ 21:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0