Slutkörd!

Idag på träningen tränade vi återigen ihop med grabbarna vilket är en win-win-situation för både oss och dem. Vi bli ca 15-20 personer på träningarna vilket är sjukt roligt och framförallt grym träning. Jag är helt slut i kroppen idag, vi spelade säkert match i 40 minuter så vi fick oss en riktig genomkörare. Ryggen tar dessvärre stryk som fasen när vi spelar så mycket. Jag vann alla tekningar mot grabbarna, det har jag gjort 2 träningar i rad nu så det börjar bli lite prestige nu! haha! De är väldigt sugna på att vinna mot mig men det går jag inte med på. Jag är ju bäst va? ;)

Min nya klubba är helt värdelös, den vill inte passa och framförallt inte skjuta. Det känns sjukt drygt vill jag lova!

På onsdag kommer en av världens bästa innebandyspelare Ketil Kronberg på träningen. Han spelar i norska landslaget, har IBK Dalen som klubblag och han känner Olavi tydligen så han ska komma på onsdag och lära oss och grabbarna lite tricks! Ska bli spännande!

Städningen kommer jag att fortsätta med imorgon tror jag, ska sätta mig framför tv:n med pappa och titta på Helsingborg-IBK Dalen i elitserien. 1-1 står det nu, men Dalen känns starkare av det lilla jag hann se. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0