Slösaktiga Emmi?!

Amagaad, vad är det med mig?
Jag var tvungen att köpa nya sporttoppar, check! Så jag drog in till staden direkt efter jobbet. Köpte 3st sporttoppar på en gång och färgerna var ju itne sådär supertuffa när min storlek knappt finns. Det är alltid strl 34 som går åt först, och strl 36 på skor..Jobbigt!  Ljusrosa, rosa och röd?! Wtf lixom, aja skitsamma, nya är dom iaf. Det kalaset gick loss på 600kr på Stadium.

Aha, jag slängde ett getöga på mobilen och såg att jag hade 45 minuter kvar innan parkeringstiden tog slut så jag tänkte, AHA! Låt mig gå och kika på lite smink på åhlens, så det gjorde jag ju. Lovisa hade tipsat om en grym ögonskygga så jag kände mig nyfiken. Det slutade med att jag köpte 3 ögonskuggor i olika färger; Brun, ljusbrun och en beige highlighter, samt ett ljusrosa läppstift (höstens innefär tillsammans med orange), ett ljust nagellag, en nail polish remover, och ett bronzing powder. Det Gick på 600kronor nästan och som om inte det räckte sprang jag in på Gina Tricot och köpte en fräsig 3½tröja och ett gäng armbandsringar för 400kr...

Amaagad, 1600kr på en eftermiddag?! På mindre än 1 timme också. Jag är seriöst knäpp nu för tiden! Men å andra sidan jobbade jag ju övertid i fredags.. ;)

Sitter ensam hemma nu, min tur att laga mat och jag har inte den blekaste aning om när folk kommer att komma hem idag. Blir till att avvakta lite innan jag börjar med minachicken nuggets, ris och sötsur sås :F smaskens!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0