Släkten är go!

Var som sagt på middag hos farmor och farfar och alla kusinerna och deras föräldrar hade tagit sig tid att komma också så det var riktigt nice. Det blev rök rådjur, två olika laxar och sen tårta till efterätt. Jag borde inte få äta något mera på hela veckan tror jag. Jag är sjukt mätt! Trevligt som fasen men det blir en smula långt att sitta och bara äta och snacka i typ 2½ timme men å andra sidan är dte ju itne så ofta så det fungerar ju helt klart.

Berra ringde mitt i maten och undrade vars jag var?! Haha, han var helt säker på att jag skulle lira träningsmatchen mot IKSU ungdom men det hade han aldrig sagt till mig så jag var ju på middag. haha! Han är mängda förvirrad den mannen, men sjukt bra tränare. Han hade räknat med mig sa han, erhmm. okej?

Aja, sitter och lyssnar på Coldyplay nu, funderar om jag ska sova nu direkt och se Mord i Sinnet ikväll eller skita i Mord i sinnet och sova då..? Är ganska trött nu så det skulle fungera att sova 1½ timma nu endå. Ja, det får fasiken bli så!


Men Miika då, Lewis Hamilton är ju bäst! ;)

Kommentarer
Postat av: Michailov

Ja det är just det som är problemet!

2008-09-28 @ 19:33:13
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0