Sicken fuling!

Första gången jag såg den här bilden höll jag på att smälla av totalt! Fulare katt-fan får du ju leta efter. Jag och brorsan vrålade av skratt och har sedan dess fnissat som galna så fort vi har skickat den här bilden till varandra via msn. Och jag vet, sjukt, vi bor i samma hus men både jag bror och syster kommunicerar väldigt mycket via msn. Ifall vi smider planer mot föräldrarna eller nån har fått pisk så sitter vi på msn och tjötar om det. And they doesnt have a clue.. Eller det typiska är att när det är mat så plingas det på msn eftersom jag bor liite avsides och itne alltid hör vad de ropar om där borta. Antingen så kommer ni också att tycka bilden är sjukt fnissig eller så är det möjligtvis Vållbergs-syndromet som spökar?

Aja iaf, här kommer snyggingen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0