Sen idag?

Mjaaa, eller njaaa, lite. Lutar åt det iaf. Sitter och väntar på att gröten ska bli klar. Måste ladda gröt nu när det förhoppningsvis blir en lång dag med både semifinal och final.

Sov så otroligt dåligt egentligen. Fick fyllesamtal inatt igen? Sjukt nice ovana endå haha dock är vi så kassa på att avsluta så det blir lätt en timme hit. haha! Och värsta grejerna också, smaskens! Dock var ju en totalt fail, det kan jag ju understryka! Somnade om relativt snabbt efter en banan och ett glas mjölk men jag var endå sjukt konfunderad när klockan ringde 07.25. Ajjemän, bäst att sätta fart nu så jag hinner med allt och itne blir sen!

Och ja, en bra start fick jag allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0