Saturday morning!

Okaj! Jag är trött som ett djur men det är smällar jag får ta när jag var vaken till halv 2 någonting? Ajabaja Emmii lilla, att du aldrig lär dig! Fast vi vet ju varför hon stannar uppe så sent, oja!

Jag öppnade mitt paket idag, med tröjan. Gudis, i love it already! Den ska bara strykas så är den perfekt! Whahaha! Svincool imo! jag fick värsta flashen att det skulle hoppa ut otäcka spindlar och grejer effersom den kommer från Australien men phew, inte en spindel så långt ögat kan nå.

Frukosten nästa, ska båda hinna äta frukost och lunch innan jag ska åka klockan 11a är dte tänkt. Jag ska vara duktig idag!

Och what?! payson tyckte jag avr för seg att godkänna varan så det har redan skickat pengarna, wtf lixom. Jag kan ju itne rå för att posten tar 100a år på sig att komma från till Vännäs?! Helt klart ett fall av norrländsk slapphet..? HAHAH!
 

Haha! Jag menar ofc inte att göra precis som prinsen och köra av i nästan varje race utan mera komma i mål va ;) Helst först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0