Sängen nästa!

Håret har torkat, perfekt, jag slipper knullruffset imorrn. Brukar bli lockigt och ostyrigt som jag vet inte vad när jag lägger mig och sover med blött/fuktigt hår. Har inte bestämt mig om jag ska ha utsläppt på jobbet imorrn så gubbarna får se resultatet eller om jag ska göra som jag alltid gör när jag jobbar förmiddag.. Skiter i allt.. Haha!

Aja, jag får kika imorrn hur det blir. Undra vars mina nycklar till skåpet är nu ra.. Noll koll.. as usual, jag vet. Sjukt skönt att sitta i duschen och låta värmen sprida sig i kroppen. Borde ha badat i badkaret men där låg ju syrran och latade sig så jag fick ta duschen.. Attans! Men dte var skönt det med.

I veckan som kommer då? jo det blir innabandy  hela veckan så jag kommer att ha lirat 5 dagar i sträck efter torsdagens match. Ehh, lite jobbigt. Sen ska "laget" dvs alla som är 18 ut på krogen och svira på fredag. Pga den ringa åldern måste vi gå på x3m men vafasen, men rätt sällskap blir allt roligt! ;)

Och jag fick en hint/pik/måste-göra-sak av mamma.. Dra in till staden i veckan efter jobbet och köpa nya sporttoppar, minst.. 3! Som hon sa, så jag kan slänga alla gamla.. HAHA! Och då borde jag passa på att besöka den nya underklädesbutiken som har öppnat i.. kungspassagen? Finns ju strl 65 enligt Lovisa! Amagaad, det är himmelriket, för de som är 70cm är ju nästan förstora redan då jag köper dom. Är lite för smal under bysten va, så när den sedan går ut sig är det ju jättejobbigt.. Mutter. Humm, lätt värt att spana in den nu.. Thihi!

Aja, sova kanske? Är nog bäst det! Och jag måste slänga fram en svart-tvätt tror jag. Måste ju lämna tillbaka matchtröjan och kan ju lika gärna passa på att tvätta alla andra sportkläder.. Pappa måste ju ha något att göra imorgon nu när han jobbar eftermiddag ;) (får jag minus-poäng där?)

Nej nu, nu nuuu! Jag ska stiga upp halv 5, det är snart. Guu vad hemskt, egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0