Så otroligt seg dag!

Ah! Fasen vad seg och lång dagen har varit. Samma sak idag igen, vi gjorde knappt något pga någonting så.. Ja, vi satt mest och rullade tummarna (läs:nickade till och sov emellanåt) mest hele dagen faktiskt! Tiden går sjukt långsamt, det enda roliga under dagen var att Lovisa har kommit hem igen! Och den lilla blekfisen hade fått lite färg hon med, hon är så ljus så att den svenska solen knappt ger henne någon färg alls. Hon, killen och ett till par har varit i Turkiet, Alagna typ något sånt. mmm! Fusk! Vem vill följa med?

När jag skulle svetsa idag var jag peppad som satan men nä'r jag väl var där uppe och skulle börja så var det stopp. Jag gjorde kanska 15stycken på 3 timmar. I vanliga fall går det 12st/h och då är det lite action åtmindstone! Och min Ipod var död, jag hade glömt att stänga av den i måndags eller när det nu var (OHH! Bra där Emmi, ska ladda den genast!!) så den hade såklart ingen ström i sig. Fasen!

Frågan är ju om jag ska orka med en träning till idag eller skit i det och vila lite?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0