Prima ballerina?

Kex såklart!

Inte kanske dte bästa att äta på morgonen men jag kunde inte låta bli att ta ett ballerina faktiskt.

Samt att jag glömde mobilen hemma inatt, shh! Säg inget till mamma för får hon veta det här dödar hon mig! :o

Jag hann hälsa på Miika innan han stack till jobbet, det är ingen skit de! Syster träffade jag också och jag mötte pappa på samma plats varje morgon, i brännland. Så vi vinkar åt varandra när vi passerar och varje eftermiddag när han kommer hem då vi brukar mötas fråga han: Såg du att jag vinkade? Han är så söt min pappa !

Nej, sängen nästa. Jag blir galen, så trött är jag.. not! Men jag brukar ju kunna somna tillslut i alla fall, jag får väl drömma lite...! ;)

Kommentarer
Postat av: annie

NEJ! vi kör som planerat!! har ju skaffat en outfit och allt :)

2008-09-11 @ 11:18:15
Postat av: Michailov

Nä det är ingen skit de! :D

2008-09-11 @ 11:54:42
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0