Phew!

Nu är jag helt slut igen.

Jag får en plats i A-laget div 1 Vännäs om jag vill ha den. Han sa att det han har sett på mina  två (2?!) träningar verkar hur grymt som helst och nu när dom dessutom saknar en back så ligger dörren öppen för att kriga om en spot i a-laget.

Men frågan är, precis som han själv sa, om jag vill ha den? Han tvingar ingen och jag vill inte tvinga in mig i något som jag tillslut inte orkar med.

Så, jag kommer att lira med div3, måndag och onsdag, lira med div tisdag och torsdag. Jag ska försöka köra 4pass i veckan så länge som jag pallar med. sjukt kul är det iaf att träna med ett riktigt lag! Och med spelare som är bra! Jag är helt klart sämst so far, men jag ska verkligen träna upp mig! Haha! Galet. Det är min plan, how does that sound?

Jag kommer att köra så så länge jag pallar med iaf. Div 3.. Ja, skärpning på närvaron där, annars blir jag lack som satan! Men som kapten kan jag ju inte slacka så det är la bara att bita ihop.

Ryggen gör mindre ont när jag tränar med a-laget också, dunno whaj?

Nej nu ska jag hämta lite käk, blev grymt hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0