Peppa helg!

Peppa gärnet, nu är dte helg!! Två låtar har hållit humöret uppe ikväll: Pinks - So what och Aphabeats Fascination! Två otroligt "glada" låtar som jag i rpincip stod och dansade gärnet till, sjöng och hade mig. Gubbarna tyckte i vanlig ornding att jag var helt tokig såhär på en fredagkväll men vafan.. Lite får jag ju bju på!




Inget pinsamt momento heller, phew!

Det roligaste som hände idag var endå när Johan inte visste vad en "hunk" är.. Vaddå hallå lilla grottmänniska?! Jag skrattade så jag dog, nästan. Humöret är mycket bättre nu iaf, än vad dte var tidigare i morse. Fortsatte i min lilla drömvärld ofc, to much sparetime på jobbet alltså. Eller rättare sagt: för mycket jobb där allt går på rutin så tankarna får flyga iväg.

Ska sova tidigt ikväll iom match imorrn, måste vara pigg som säjtan och göra en bra match!

Och när jag körde hem från jobebt idag hamnade jag bakom Lowe "bromsklossen" ahh.. ahhh! AHHH!  Jag har ingen vidare respekt för hastigheter längre. Snälla gud (som jag itne tror ett ögonblick på) ge mig en porsche som prinsen har och en licens i stcc rally eller någe så jag får köra av mig lite.. ja.. agressioner?. Plix?!


Kommentarer
Postat av: Michailov

Haha! Bromsklossen! hihihi

Å det där med Porschen... menar du att du ska köra dej av banan som prinsen gör lr!?

2008-09-19 @ 22:50:21
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0