Pain, is it temporary?

Smärta smärta, jag kunde knappt springa idag på träningen men endå tjurskallig som jag är så jobabr jag gärnet (nästan) endå. Jag blir smått galen faktiskt, känns verkligen inte bra nu!

I julas var det ju som värst men sen gick det ju till sig på nått vänster och blev typ bra igen. Kanske ska jag be någon hoppa på min rygg och se om det blir bättre? Kan ju knappast göra det hela sämre...!

Aja, idag var vi hela 6 pers på träningen, eller sju med målvakt. Jag blir seriöst jettedepp och kan knappt fokusera för träningarna blir så kassa när vi är så få. Iofs kommer antalet att öka lite granna när fotbollen slutar, får vi la hoppas!

Ahh fasen. Jag sov innan träningen idag också, eller innan middagen, sjukt mysigt! Jag och Athena sov sked, hon är så go! Synd bara att hon tar större plats än mig, i min egen säng? hon är ett stort vitt monster, de e vad hon är.

Jag ska försöka komma isäng i tid idag, jag vet det är svårt men idag var jag verkligen sjukt trött! Jag satt och halvsov när chefen var förbi... Hehe! Det bara blev så att ajg satt och whiplash-nickade mest hele tiin, han tittade lite snällt på mig och frågade om kvällen blev sen igår? Jag bara: Mhmmm! Sen träning, han skrattade lite och sen gick han. Haha!

Aja, stretching var det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0