Oskuldsfulla Lisen?

När jag och Lisen var ute på promenad i söndags såg vi flugsvamp växa i stora klungor.

Lisen: Har du aldrig tänkt på att flugsvamp skulle vara perfekt att döda någon med?
Jag: Erhmm..?
Lisen: Ja men du lagar mat åt någon och så stoppar du ner flugsvamp. Det har jag tänkt på i många år när jag känner att jag verkligen skulle vilja strypa någpn för att jag är så arg...!

Haha! Ja Lisen lilla, jag skratta så jag dog nästan. Men iaf jag sprang på ett par svampar härmom dagen och fotade dom åt dig..! ;) hahha!


Och jag hoppas att jag aldrig känner en svamp-aktig smak i något du bjuder mig på!

Kommentarer
Postat av: lisen

hihi!

2008-09-13 @ 17:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0