Ond voodoo-magi!

Ahh! Min syster är en mkt ond människa. Hon vet att jag tycker den onda tuppen är läskig och kan itne titta på den och hon ställer honom ovanför min säng?!

Iaf, storyn är detta: Vi har en prydnadstupp i trä, kon-formad och vit med roliga mönster på typ cirklar. Grejen är den att näbben är orange och ovanför den sitter små små svarta mycket onda ögon. Den brukar rimligtvis dyka upp på påsken men eftersom jag knappt kunde titta på den och var tvungen att vända på honom när han stod i fönstret när vi skulle äta blev det min familjs stora mobbar-emmi-sak. Så när dte var dags att plocka ihop påsk-grejerna flyttade min käre far in tuppen i mitt rum.. >.< Jag drömde mardrömmar hur mycket som helst innan jag såg honom uppe på bokhyllan och sprang ut ur rummet. Tillslut samlade jag mog och gömde undan honom under en nallebjörn uppe på hyllan så han inte syntes och jag glömde bort honom. Mardrömmarna slutade och jag sov som en liten gris...!

I förrgår kom syrran in i mitt rum, la sig på sängen och såg genast den bortgömda tuppen så hon asgarvad eoch plockade fram honom och satte honom ovanför min säng.. Jag var som tiidgare berättat i staden lördagsnatt så jag märkte inte av det men inatt.. Usch, mardrömmar på mardrömmar och näsblod och grejer. Direkt!! Helt galet, vaknade med huvudvärk också..

Ska be henne plocka ner honom... mutter!

Den senaste drömmen handlade om skor?! Jag stod och valde mellan ett par otroligt fula vita skor med nån skum klack eller ett par svarta skor som var i storlek 39?! Amagad, jag har storlek 36, vad tänkte jag med? Sen expiditen var mammas frisör.. Mutter och han ville absolut sälja ett par otroligt fula vita (?!) byxor åt mig i nått prassligt typ? Aja, iaf, sen när jag skulle betala var kontot övertrasserat vilket aldrig händer mig (rik som ett troll?!) och expitiden plockar fram köttyxan, vrålar och hugger efter mig samtidigt som skorna ramlar ut ur hyllorna och ner på golvet. Ahhh...

Så jag är helt fucked up nu alltså, sitetr och andas i en påse nu ra och skit.. nee inte riktigt men .. ;)

Attans att jag glömde min Ipod, och ev party på fredag med "laget".. Smaskens, hoppas dte inte blir cup för mig till helgen då.. men jag vill, eller?

Attans



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0