omw to work!

Jahaja! Jag fick frågan om jag var taggad inför nattens arbete? pffftt! NEJ! Iofs jobba natt är superlätt, går fort som säjtan but still. Jag kunde knappt sova någonting heller utan det känndes mest som om jag låg och vred mig och när jag slutligen somnade så ringde mobilien på direkten och väckte mig. Blir en spännande natt men ännu mer spännande när jag skall köra hem i morgon bitti. Det var länge sen jag var sådär supertrött så att jag nästan somnade bakom ratten men förhoppningsvis ska det gå bra imorrn med.

Sen, varför i hela friden har jag finnar vid 21 års åder? Jag vet jag är tjatig, men wtf lixom? arrgg! Kan iofs ha nått att göra att jag har min period just nu va, men iaf. Som för ovanlighetens skull inte har haft med sig någon större mensvärk. hurra för det!  Hade iofs lite i torsdags då det satte sig som en dov smärta just i svanken där jag redan hade ont. Men det var inte så farligt. Stjooho! Kan iofs ha att göra med att jag börjat träna igen, najs som fasen.

USCH! nu är jag typ sen igen?!  Amagaaad.

Toddles och jobba/skola säkert imorrn ra! Jag ska iaf sussa hur sköönt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0