Oj, det var oväntat!

Fasen också! Nu måste jag ju tagga till här.

Jag hade i vanlig ordning tänkt att lira med a-laget ikväll på deras träning och Micke ringde just och frågade om jag vill med och lira träningsmatch med dom? Ja men det blir nog bra sa jag. Perfekt, åtmindstone 1 träning den här veckan som kan ge något, om jag nu får spela dvs. Lär ju hur som lära mig mera än att träna med mitt lag. Arrhh! Undra vilka vi skulle spela mot, glömde helt att fråga? Hehe!

Hoppas bara ryggen håller för kvällen strapatser. Matchen börjar 18-isch och slutar väl runt 19.30ish vilket endå är betydligt skönare än om jag tränad till 22.30 som det hade varit om det vart träning.

Annars har jag sovit som en stock, är dock trött. Drömmde en jävla sjuk dröm inatt (idag) också; vi var fångar och skulle äta fin mat vid ett fint bord? Ehh okej? Bla kyckling och potatismos?! Jag måste ju ha glömt att äta något innan jag gick och la mig eftersom jag drömde om mat? Haha Galet!

Och Miika, inte bara din msn som fakkar sig, jag kan inte heller logga in. Jag känner mig.. helt avskärmad från världen, haha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0