Nej nu!

Servern var ju i olag igår så jag kunde inte lägga ut det här inlägget. Mutter, nu kommer det iaf...

Nu är det dax att sova, eller försöka med det iaf. Jag lär vara keck som fasen i huvudet imorgon, brukar bli det när jag ska vända på dygnet. Och smalingen är 10 imorgon, så jag måste stiga upp runt 08.30 och då har jag ju legat och sovit som tyngst hela veckan här. Jobbigt som fasen. Hoppas matchen blir rolig endå, jag taggar jävulen redan nu ska jag säga er! Jag har varit kaxig som fasen (flåt..hic!) ikväll, käkat godis och fårr varma mackor av min syster. Perfekt uppladdning inför morgondagens bravader!

Måste komma ihåg att tvätta byxorna imorgon, humm.. Har inte ens plockat ut nån outfit heller. Attans! Jag har varit lat. Aja , jag ska iaf hoppa in i duschen en sväng, känns som om det behövs. Mhmm!

Jag ska bara hem fårn matchen imorrn, duscha, lägga grunden och sen åka in till stan igen för att handla med anna. Ska som tur var sova där i stan hos anna så det blir göttans. Vet ju vem jag hellre skulle vilja krama men anna duger fiiint! Lutar åt Rex, känns liiite skumt imo, men blir säkert kanon. Det blir vad du gör det till! Woohoo!

Köpte Johans favoritvin Black Tower idag, pappa: Men, har du köpt vin?! Som om det var värsta stora vuxengrejen haha! Och mama direkt: vitt vin är äckligt rött är mkt godare...! Lal, alla tycker inte som du va mamma lilla.. ;) Sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0