Nätade gjorde jag ju också!

Ajjemän! Jag fick inviga säsongen på ett mycket bra sätt genom att göra 3-3 målet idag i den 4e (?!) perioden men dessvärre lyckades Obbola göra ett frislagsmål när det var 2 minuter kvar och vinna med 4-3. Attans!

Matchen var grymt roligt att spela. Vi var bara 8 utespelar och en målvakt varav en av våra backar brukar vanligtvis stå i mål.. Haha! Men alla jobbade och slet som djur i 3x15 minuter för att sedan slänga in ytterligare en period på 10 minuter. Sjukt rolig match! Jag är stolt över er flickor, säsongen kommer att bli kanon!

Jag är ruuskigt peppad, ryggen var lite keck och för att itne tala om mitt huvud.. Jag var fan galen idag, haha!

Stress stress, nu måste jag hoppa in i duschen och sätta fart.. Mhmm!

Kommentarer
Postat av: Michailov

Grattis till målet m8! Synd bara att dom fick in ett på slutet!

2008-09-13 @ 15:55:02
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0