Myys!

Ahh guu vad skönt det var, jag fick bror att ladda hem lite musik och under tiden kröp jag ner under täcket och låg och vilade lite. Det var nästan så att jag somnade. Jag tänkte tillbaka på goa händelser och låg och fnissade för mig själv. Athena måste ha trott att jag hade blivit helt galen. Varmt och skönt, oja!

Nu kommer perioden då jag fryser som mest, och det är så tråkigt! Jag har redan långkalsonger på mig på jobbet eftersom de fortfarande håller på att bygga för fullt och det är öppet överallt, hål, sprickor, glipor där den kyliga luften drar in. Sen är omklädningsrummet typ.. minusgrader, jag lovar! Brrr! Idag frös jag så mycket så jag slog på bastun och satt där inne för att värma mig, sjukt!!

Jag är sjukt sugen på att dra in till staden och shoppa lite nya kläder, klippa mig och bara slösa en massa pengar. Men! Bilen gjorde ett stort hål i min bank, det är grymt psykiskt jobbigt. Sen har jag all tid att vara ledig också, ca 6 veckor.. När ska jag vara ledig? Och vad ska jag göra? Har ni några förslag? Jag är typ öppen för allt nästan? Humm! Det tåls att funderas på! Måste ha lite seriös shopping av höstkläder i alla fall, resna ur garberdoben en aningen. Kanske ett par nya skor? Var länge sen nu..! ;) (Blev också sjukt sugen på en grym bärbar labtop?!) Nya jeans, tröjor, t-shirts, cardigans.. blablaa!

Lena var sugen att hitta på något, party? When, when? Jag kan typ alltid, så ni får lägga er röst så skrammlar vi ihop gänget och drar ut på en runda!

Det var något mera.. Jo, Kjell och company är min nya favoritbutik! Jag ska köpa en massa grejjer där nästa gång jag är i stan har jag bestämt. Audiokabel, en ny mus, FM-sändare. Musen fanns inte kvar att beställa, den var en ny grymm en, (min klickar ur och fastnar, grymt jobbigt) så en sån ska jag banne mig ha! Måste dock pallra mig dit också.

Jag har dessutom visat Ezzet min kamera som jag vill ha, jag lovar han kommer att köpa en asap bara för att den var så najs! Buu! Dock vill jag ha den i... dunno, matt ljusblå/rosa.. eller den svarta?... Inte silver.. tror jag.

http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProd/56787?opendocument&markID=70-10-20

Så ser den ut, på Onoff i staden fanns den i flera färger.. Yääh!




Kommentarer
Postat av: Michailov

Kjell & Co är en riktigt nice butik! Mycket grejer och ofta till ett bra pris!

2008-09-02 @ 19:28:17
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0