Mörker!

ahh idd, jag vet inte varför jag har hamnat i den djupa brunnen men det är långt till ljuset.

Imorgon blir det utgånG! Jag taggar gärnet! Har inte bestämt mig för vilken outfit jag ska välja än men det ska jag prova ut imorgon. Sen så var jag på träning ikväll. Jag är vek som satan och kan itne stå emot. Fick en ny klubba idag, den var dålig. Men ska hooka om den och se vad jag kan göra åt den lilla käppen.

Jag glider allt djupare in i a-lags träsket och jag har bara mig själv att skylla.

OCH ! Jag såg Heroes s3 första avsnittet nyss! Det började sådär måste jag erkänna, men gud vad snygg Peter är alltså! Jag blir helt till mig..! hahhah

Ska banne mig städa rummet på lördag när jag stiger upp. Tror faktiskt att jag ska låta bli att ställa klockan också, bara vakna av mig själv för en gångs skull faktiskt.

Fika nu, sova sedan och sen jobba sista dagen imorgon. Perfekt!

Berättade jag att , om jobbet? Ehh, nej, jag tar det en annan dag. Men ni har säkert läst VK? usch usch, jag hoppas jag har jobb till sommaren i alla fall.. Kanske ska börja ta ut lite komptid så jag får vara ledig innan allt är över..?
Eller spara allt.. ahh. Jävla lågkonjunktur-helvete...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0