Minuterna tickar..!

Och pappa kommer inte hem. Han skulle iofs hämta syrran på skolan men fasen, nu är klockan över 16! Amagad, jag känner stressen, det är hans matdag idag också, buu! Och jag som inte ens vet när bilen in till matchen går, fasen! Ulf skulle ju ringa mig sa Micke, men det har han ju inte gjort. Aja, jag får väl ta och slå en pling, skulle vara göttans och missa det lixom.. Haha! Iofs det är ju deras egna fel för då bli dom ju mindre med folk.. :P

Iaf så har jag tatt på mig krigarfrillan och sminket va så nu är jag fit for fight! Jag är faktiskt taggad som säjtan, kan bara bli bra det här! Måste nog börja med maten trots allt, för bilen lär ju åka 17 nån gång, och det är ju smart.

Undra om jag ska hoppa över att tejpa mig idag, eller är det bäst? Ahh, kanske, kanske inte. Vi får la se när jag kommer fram hur dte känns.

Ahh, annars ra? Jaa vette fasen asså. Men det blir göttans till helgen iaf, påminn mig att gå på bolaget imornn och införskaffa lite smaskiga diverse drycker.. Wooha!

Nej bäst att sätta fart med middagen, aye?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0