Matchen mot City

Ja då var jag hemma igen efter en träningsmatch med div 1 Vännäs innebandy mot Umeå Citys div 1 lag.

Vi förlorade tillslut med 4-0 och jag tar på mig 1 mål där. Attans! Jag lirar i vanliga fall center och idag fick jag spela back (vilket jag iofs har gjort många år) men det var lite ovant och sen att göra det med en annan tjej som itne heller spelar back ställde till saker ibland. Haha! Vi släppte in 3 mål i min femma, buu, tell me about it. Men grejen var att de kom 3-2 hela tiden och då blir dte ju en fri hur man än gör. Våran center var smått aggressiv när vi försökte få henne att hålla till höger och täcka på henne som var fri... Men icket! Arå, men min insatts var väl rätt okej endå och ryggen gjorde inte så ont faktiskt. Blev ju inte till att springa så mycket eftersom de lirar ganska passivt och sen smäller det till och då är det bra om man är på tårna..! Vi hade flera bra lägen vi också men deras målvakt är ju övernaturligt bra. Hon har spelat i vännäs i många år men bytte klubb sista året vi lirade i tvåan till City som då lirade i 1an. Helt rätt absolut!

Jag blev invajtad på cup till veckan, tisdag, onsdag och lördag med ev finalspel på söndag så jag ska försöka få ledigt några timmar på tisdagen och onsdagen eftersom jag jobabr eftermiddag. Kan vara svårt men jag ska lirka med gubbsen och se vad de säger.. Skulle vara sjukt kul att få lira med dom igen iaf. Ett bra lag, amagad, i like it som fasen nu när div3 knappt kan träna för vi är så lite folk så detta var kuul!

Träffade Anna och Anneli också idag så vi fick ett ordentligt snack där. I like! Jag kommer att bli utbjuden som fasen på lördagkväll, Anna varnade mig redan nu. Haha! Galet. Men det blir säkert bra, frågan är ju vad jag ska ha på mig? Ska kolla i garderoben och se ifall jag har nån trasa att plocka fram..! Annars blir det en vända till staden imorgon, om jag orkar, brukar inte göra det när jag ska vända på dygnet iofs men vafasen. Taccos med 7-8brudar på lördag iaf. Anna känner inte hälften men vi ska vara hos henne, hehe! Blir perfekt! Hoppas vår match inte drar ut på tiden så mycket på lördagen för jag och anna skulle dra och handla taccos innan brudarna kommer. Så det blir övernattning hos Anna i staden, najs! Det var länge sen som fasen..! Och Rex med? Aja, blir spännande!

Nej duschen nästa, lite stretching, mat och sen softa innan det är dags att sticka på jobbet och jobba sista natten. Känns lite drygt faktiskt. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0