Livsviktigt!

Aj aj! Jag har haft ont i magen exakt hela kvällen. Det sög ju balle, om ni ursäkta uttrycket. Det gjorde kvällen knappt uthärdlig men jag ringde hem till mamma och snackade med henne, med johan och med jimmy. Ahh och lyssna på min ipod och ignorerade smärtan.. God mat var dte iaf. potatis och kötbullar med lingonsylt och körsbärstomater. Smaskens! Imorgon blir dte pannkaka, det gillas skarpt!

Jag har anmält mig till donations registret idag också på Livsviktigt.se vilket jag tycker att fler ska göra. Inte för att jag planerar att dö inom en snar framtid utan just för att om det skulle hända något behöver inte mina föräldrar stå där och ta beslut om de tror att jag vill donera mina organ eller inte. Dock tror jag att de skulle donera mina organ utan att tveka ifall det finns människor som behöver dem. Har ju sin bakgrund i att Jennie min kusin fick nytt hjärta två gånger och iom det leva ett betydligt längre och rikare liv. Aja, ska inte dra upp gamla minnen nu.. Jag har redan pratat igenom de en gång tidigare idag.

Ja, sjukt vilka ämnen vi har snackat om på sista tiden, oftattbart.

Jag fick ledigt på måndag, tog ledigt hela dagen så dte känns sjukt nice. Så har ni några tips på frisyr och färg så är det bara att hojta till! Jag vill ha något tufft den här gången! Gubbarna höll ju på att få spader när dom hörde att jag skulle vara ledig för att klippa mig men sen kontrade jag med att jag har 180timmar på kompbanken att plocka ut så tystnade dom illa kvickt..! Jag har nämligen mest av dom allihopa.. Haha! Me like it alot, mohhaha!

Men för att döva mitt dåliga samvete (?!) för att jag är ledig och "slösar" timmar så ska jag jobba övertid på fredag 13.42-21.42 med PPÖ och 100a-lappen vilket ger väl sisådär 550kr i timmen eller något sådant med allt inräknat. Dock kommer jag att stoppa PPÖ:n och 100a-lappen i kompbanken så för varje jobbad timme får jag två att kunna ta ut sedan. Och det är verkligen ingen skit vill jag lova. SÅ ingen ZA på fredag, tack!

Imorgon får jag ev ledigt några timmar för att spela en match i Sävarcupen med A-laget. Hoppas hoppas för jag är sugen som fasen faktiskt. Måste bara komma ihåg att packa alla saker imorrn, brukar ha en tendens till att glömma sånt dära.. Det skulle nämligen vara sjukt nice att få smita 3 timmar eller vad den nu blir och lira innebandy och slippa jobba.. Jag har blivit väldigt lat på slutet måste jag erkänna, inte bra inte bra. Justja, ev match på lördag också ifall jag platsar i laget, och ev finalspel på söndag. Kan bli en mycket bra helg! Vännäs vann dessutom idag mot Ersboda med 4-2, perfekt start!

Sävarcupen

Och !!! Ifall jag får lira på lördag kommer jag att få spela mot Lovisa som jag jobbar med, fniss! Vi spelar i samma grupp, haha! Lite fnissigt blev det nu. Vi kommer ju att vinna helt klart. Vi borde iaf göra det, de lirar i tvåan och vi i ettan, men jag ska inte säga att vi kommer att vinna men jag ska se till att trycka dit dem ordentligt ifall vi möts.. MOhahha!

Nej nu är det dax att sova, ska försöka stiga upp runt 9 imorgon med. Finns säkert en massa saker att göra..
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0