Lilla missen då!

Haha! Jag har ju jobbat eftermiddag och är allmän lost i världen utanför volvos väggar. Läste på vaiks hemsida att vi ska tydligen jobba på innebandyskolan idga klockan 10.30 till 15.00?! Amagaad, hade jag itne den blekaste om så jag lär ju knappast sticka dit eftersom jag har match, vi ska åka från vännäsbys skola klockan 11a. Nu förstår jag varför Veroinica skulle jobba till 11a på skolan.. haha! Spännande! Aja, missar dom att ta detta med mig så får dom skylla sig själv.. Fast jag får dåålit samvete nu alltså. Mutter*

Aja wtheck lixom?! Det jag inte vet.. Ahh, mutter-.-

Nej nu ska jag koka mig liit gröt att äta, blir smaskens det! Frisyren och sminket (det lilla jag har ;) ) är på plats och allt packat och klart. Jäklar vad jag är effektiv nu ra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0