Jag är nog fan bäst!

Direkt citat av min bror. Alltså, han tycker att han är bäst, men jag tycker att jag är bäst.

Aja hursom, jag ringde frissan och fick tid till veckan på måndag. Måste vara ledig, perfekt! Hela dagen ska jag försöka få ledigt faktiskt, förstå min helg: Slutar torsdagkväll så det blir fredag, lördag,söndag och måndag som jag är ledig. Kan ju knappast bli bättre faktsikt!! Klippning och färgning typ nått sådant. Just ja! Det var ju DET jag drömde om, jag hade världens tuffaste frilla ever! Ahh, i want it. Really i do! :F

På fredag fick min bil tid hos verkstaden, undra hur mycket det går på? Ah well, det måste ju göras, bättre sent än i vinter ..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0