I tid för en gångs skull?

Ja dte verkar inte bättre; ombytt och klar, håret uppsatt, taggad som satan och alla grejer packade. Ska strax ta min Ådi och brassa iväg till träningen där jag hoppas att det kommer en hel del folk så jag slipper bli agressiv igen!

Jag har varit sjukt uttråkad idag så nu innan träningen har jag bara legat i sängen och lyssnat på min favorit-lista i itunes, innehållande CB, Rihanna, Justin mfl. med täcket över mig och bara tänkt. en hel massa tankar surrar i huvudet idag. Och fantiserat ofc, det är det bästa!

Hade en läskig dröm inatt (idag?!) när jag sov, jag hade köpt nya lagg (twintips) och hade blitt grym på att raila på räcken. Grejen var att i drömmen fick jag världens hugg så jag for med all kraft i railet och slog ut 4 tänder från undre raden och 3 i den övre samt att nån till tand sprack. Jag blödde som en gris och chefen tvingade mig tillbaka till jobbet efter 3 sjukskrivna dagar?! Det skulle ta 2 veckor innan tandköttet hade läkt såpass att jag kunde få en brygga ala hollywood-smile. Så egentligen var jag itne så missnöjd eftersom mina tänder har gått tillbaka sig sen tandställningen. Jag har haft perfekta tänder för några år sen och nu.. bajs.

Men iaf, det var lite läskigt det var det allt, Förstå¨hur ont dte ska göra att slå ut sina tänder? Bahh! Jag blev värsta cirkusdjuret för alla ville att jag skulle le för dem så att de fick se mitt "vackra" leende med ytterst få tänder kvar i käften..
Aj aj aj!

Sedär, nu är det time for me to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0