Guu see sköönt!

Duschning, mat, stretching, bra musik. Ahh !

Verkligen hur skönt som helst att verkligen ta sig tid att stretcha ordentligt. Som sagt, varje dag, minst 1 gång. Försöker faktiskt hinna med på jobbet också när vi inte har alltför mycket att göra.

Nu blir det bums isäng! Undra vad för kul som händer imorgon ra? På torsdag blir det i alla fall staden en sväng med Lowe efter jobbet. Han ska inhandla en ipod (drällt bort sin) jag kommer ju att kolla efter en ny mus, och allt det dära hoss kjell va.:! Men det är på torsdag, imorgon är dt onsdag bara!

Humm bra där, ska kolla så jag har pengar med mig, orkade inte ta soppa i matsäcken imorrn. Det är så jobbigt att ta med sig soppa. Blir till att köpa nått gott. Kanske som jag köpte i måndags? Ja vi ser väl.

Natti på er!

Kommentarer
Postat av: Peter

Apple släpper nya Ipods den 9 september råder lowe att avakta med köp!

2008-09-02 @ 23:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0