Godmorgon!

God morgon min(a) kära morgonläsare!

Faktiskt, strålande väder och +6 grader varmt ute idag. Nästan underbart vacker faktiskt så det är synd jag ska ligga och sova bort den bästa delen av dagen.. ! Nej inte nu på morgonen men runt 12 där ;)

Jag hoppas innerligt att jag får sova bättre idag än vad jag gjorde igår för igår var det lite nasty faktiskt. Jag var sjukt trött inatt på jobbet med piggnade till efter en tupplur på 20 minuter på rasten. underbart! Annars fick jag jobba som en galning hela natten, jag hade otur och hamnade där det rullade på som fasen medan mer än halva gruppen fick göra ingenting alls i princip. Buuu!

Jag fick en konstig flashback inatt som jag inte kommer på atm men förhoppningsvis kommer jag på den senare idag. Det var en rolig grej för jag fnissade som fasen och gubbarna undrade vad fan jag höll på med? haha!

Galet galet. Annars har jag lugnat ner mig från gårdagens träning och taggar (?!) möte på onsdag så får vi höra vad som sägs. Ska bli intressant att höra. (klockan plingade 7, bäst att sova!)

Jag käkade lite flingor och mjölk nu till frukost och surrade lite lätt med syster som höll på att fixa sig iordning inför skolans bravader. Hon höll dessutom på att riva ut hela huset när hon var i badrummet?! Amagad, vilket liv, tappade säkert hårsprayen i klinkersena eller något sådant. Sen sticker hon ut huvudet genom dörren och väser: shhh!! Som om det var jag som väsnades? haha! Galet

Brorsan kom till rätta tillslut igårkväll iaf. Har fått i uppgift att fiska lite och höra vad han har tänkt, mamma försökte nämligen igår när han kom hem men han var tydligen sur som fan (fortafrande?) så hon bad mig försöka... Ibland alltså, pttjja, Men allt för familjen, är det inte så?

Nu är det dax! Sängen nästa!



Allt för dig!

Kommentarer
Postat av: Michailov

Nja det vette fan om VX-musen var nåt egentligen. Va på Giganten idag å klämde på den. Visst jag gillar scrollhjulet som har två rull-lägen, men den kändes lite för liten. Och dessutom fanns det ju ingen "bakåt-knapp" för tummen. Bara att söka vidare! Vilken har du hittat?

2008-09-09 @ 17:37:31
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0