Girls night out?!

Haha! Ja vad ska jag säga egentligen? Girls night out, det räcker kanske att skriva det för att ni ska förstå vad som hände? Exakt! Fullt ös medvetslös.. Nästan iaf.

Iaf, jag skynde mig att lägga makeupen igår efter duschen, fixade håret och väntade på jeansen som skulle torka (Som jag sedan itne ens använde?) för att sedan brassa in i min röda audi till staden och upp på Berghem för att hämta Anna. Vi drog ner på Ica Maxi och handlade taccos-grejer, återvände till hennes lägenhet och bytte om och Anna lockade håret, som hon naturligtvis aldrig blev klar med? ;)

Vi blev 8 st tjejer som käkade mat och drack lite alkohol till maten. Just ja! Jag glömde ju säga att det första jag gör när jag ska öppna kylskåpet är att skära mig som fasen på det trasiga handtaget i pekfringret som blödde som fasen (okej, lite överdrivet men dte gjorde ont som satan, hela kvällen/natten/morgonen, buuu!) så dte var ju mängda klantigt. I blame Maria som hade sönder det i första taget, och jag var spiknykter också, skulle stoppa in min vinare (tack Johan, du är bäst!) och mina smirnoff ice/cubes. Usch då, jag glömde 2 hos Anna. Och min Ipod, jag var fan inte vaken när vi åkte hem idag. 

Men iaf, det blev en lyckad kväll som fasen, trots att anna fick dra hem till sin kille för att han hade fått världens snetändning och slagit ner sina kompisar och höll på att städa och allt vad han nu gjorde i sin bastakjol och surfshorts?! Och varför springer killar när de är fulla? Han hade tydligen sprungit omkring på gården och var helt galen.. HHAHA! Som jag skattade i morse när Anna berättade detta. Just ja, vars var jag nu ra? Humm, jo vi drog in på Corona, jag var lagomt full efter att ha delat min vinare med Cornelia och druckigt några alkoläsk, så jag var i farten. Träffade några snygga killar med måste jag ju erkänna fast utbutet var mindre än väntat, fasen också. Sprang på Robin som söp ner mig totalt, jag säger bara att dte var tur som fasen att jag fick skjuts hem till Annas lägenhet sedan!! Jag Anna och Cornelia dansade loss som galna och rockade dansgolvet totalt. Oja!

Iaf, jag fick hela Annas säng för mig själv då hon kände sig tvungen att cykla till sin boy för att se om han levde vilket han gjorde tydligen , phew! Jag ringde mitt första fyllesamtal någonsin, för sånna dumheter brukar jag verkligen inte göra, men jag kännde för att ge igen lite sen tidigare va, så så fick det bli. Jag var nämligen askalas och skulle somna närsomhelst där jag låg på sängen men hade jag gjorde det hade jag vaknat jättejättebakis så jag var tvungen att sysselsätta mig med något. Vräkte i min chips och ostkrokar och taccochips i min ensamhet och snackade skit på mobilen. Lyckades också skaffa mig ett stort brännmärke på insidan av långfingret när jag skulle värma på dippsåsen.. Bra jobbat Emmii, verkligen, skålen var supervarm men jag var ju lagomt borta just då.. Hum ja, sen slocknade jag så fort jag lagt mig i sängen, underbart härligt.

Vaknade idag runt 10 och Anna kom halv elva-ish och sen låg vi i sängen och snackade skit till typ ett två nångång där. Och jävlar säger jag bara, jag har missat massor i sommar...!

Haha! Aja, sjukt mycket svammel nu, orkar itne ens strukturera upp texten men det var en sjukt rolig kväll iaf. Mera sånt tack!

Plus att jag har ont i hela kroppen, vad har jag gjort?! Kan iofs bero på matchen nu när jag tänker efter för annars vette fasen alltså.. O.o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0