Friday Night!

Jaa, då sitter jag här med godisåpsen och målar naglarna blanka. Provade med rött men det gick ju åt pipsvängen så jag gav upp och gör dom blanka istället. Lika bra det tror jag för annars hade jag blitt galen tror jag nog. Haha!

Jag har skjutsat brorsan till busen och mamma till, håll i er nu: Sverker Olofsson, från tv-programmet Plus.. eller något.. Lal! Hans fru jobbar med min mor och de skulle ha lärar-fest ute vid havet där någon stans. Perfekt!

Pappa är och hämtar älgkött  hos farmor och farfa, de skjuter älgar för fulla muggar, smaskens!

Aha, vad ska jag hitta på ikväll då? Ska ju upp hyffsat tidigt iom att vi har träningsmatch. Blir kanoner de, hoppas jag ;) Humm, kanske går det någon bra film?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0