Första natten avklarad!

Jag lyssnar alltid på Rixfm när jag åker hem från jobbet på morgonen då jag har jobbat natt. Det finns inget mysigare än att sitta och höra Roger och Titti sitta där i studion och småprata lite och lyssna på dagens låt Bakom Chefens Rygg 06.11. Idag var det en sjuk låt, jag skrattade som fasen. Dessvärre är jag lite för groggy för att komma ihåg namn/låttitel såhär på morgonkvisten. Idag däremot var den där jäkla Maria där istället för Titti som var hemma för hon har opererat sitt finger?! Maria är en pratare jag verkligen inte kan lyssna på så jag blev nästan utom mig när hon tjötade. Tur att Roger styrde upp det lite iaf. Hoppas att Titti är tillbaka imorgon för då ska ju hon göra sitt uppdrag eftersom hon förlorade förra veckan. Hennes uppdrag är att sitta med Gert i båten och han ska ro naken över Riddarfjärden. Hade Gert förlorat så hade han fått åka ensam över Riddarfjärden, naken, men eftersom Titti förlorade får hon åka med... Sjukt sjukt, haha! Kan ju bara bli bra!

På jobbet i natt har det rullat på, iaf de första timmarna, sen blev det stopp överallt och vi gjorde inte så mycket faktiskt. Sov 30 minuter på rasten, gu vad skönt! Nu är jag ofattbart pigg men jag vet att jag komemr att slockna direkt jag lägger mig i sängen och borrar ner huvudet i kudden och drar upp täcket till hakan.

Iaf så satt syrran vid köksbordet och käkade när jag kom hem, Athena orkade inte ens stiga upp när jag kom, hon låg i sin korg och viftade lite på svansen..? Sjukt morgontrött hund. Eh, just ja, syster läste Allas som jag övertog när hon avancerade till badrummet. Jag läser alltid Barbros Blandning i den tidningen för den kolumnen gillar jag skarpt! Iaf så tog hon upp det här den här veckan:

Life is what happens to you while you're busy making other plans..!


En line dragen från John Lennons låt Beautiful boy som han dedikerar till sin son, tror att det var något sånt iaf. Den stämmer rätt så bra tycker jag faktiskt. Läser också alltid reportagen där läsare skriver in och berättar sanna men sjuka historier om sina män/kvinnor/barn/älskare/vändpunkter i livet blabla. Det är smaskens att läsa faktiskt, hehe! Jag behöver väl itne tillägga att jag fnissar som fasen? Nej jag menar ju det.

Nu blir det sängen nästa faktiskt, jag fick endå jobba hyffsat hårt i natt, vi var bara 8agubbar när vi minst ska vara 10. Suck!

Have a grejt day!


4-4, your turn, wanna step it up?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0