Förbannat vad jag är arg!

Jag blir helt galen när träningarna är så här som de var idag.

Det börjar med att vi är 2 personer som är ombytta och klara 5 minuter innan träningen ska börja och det är då vi ska sätta upp sargen. Jag blir sur som fan för när vi är så få, vad är meningen att träna överhuvudtaget? Då kunde jag ju lika gärna ha gjort nått annat vettigt, som sova (fortfarande huvudvär och allt, upprörd javisst!) för det hade ju vart grymt mera skönt. Iaf jag jagar upp mig som fasen och frågar tränarna vart alla är?

.. Dom kommer, säger tränarna. Okej? När då lixom? Folk droppade in på träningen enda fram till 17.45, en kvart sen alltså. Sargen var inte uppe förren 17.47 typ så då hade vi hela 1 timme och 10 minuter kvar på träningen. wounderbart! Vi blev tillslut 10 utespelare och två målvakter vilket itne är fy skam endå. Men jag var vid det här laget helt galen och var typ sur i 45 minuter på träningen. Det kan inte ha varit roligt för alla småtjejer, halva laget idag kommer från Strands 92or och dom är ju ganska små pch väldigt otränade på innebandy om jag säger så, och jag som ska vara "kapten" och allt. Bra där Emmi, bra där!

Jag kan verkligen inte hålla inne på saker som jag tycker är fel. Tex var uppvärmningen under all kritik, först så brukar man ju rimligtvis värma upp målvakterna med halvcirkel efter löpningen och sen  "göra hörnen" . Men inte idag inte, utan idag började vi med en svårare övning fast vi hade nya spelare med oss som knappt lirat alls eller var med förra träningen så det såg förjävligt ut. Jag blev som sagt mer förbannad varje minut som gick, inte på spelarna utan på tränarna den här gången eftersom de ja. La en högstanivå som inte fungerade helt enkelt. (Dock där jag helt klart vill att den ska ligga men de måste ju titta på spelarna och se att det inte fungerar. Det såg jag direkt)

Aja, vi spelade väldigt bra trots allt så det var kul. Synd bara att jag avr tvungen att bli uppretat som satan först och lack  och galen. Som sagt, jag är ganska grym när jag är arg vilket märks på spelet osv. Jag kör över dom även fast dom är små, inte det bästa kanske men men. Det vi gör på träning gör vi även på match. Plus att vår "kära" målvakt har bestämmt sig för att träna med div 1 herrar och i staden.. ??!??! Whata fack ? Hon är kass imo, så nu har vi i princip sparkat henne. Aldrig att hon får lira match med oss ióch aldrig träna. Helvette heller ! (attaans, nu blev jag upprörd igen) men som tur är har vi en målvakt kvar. Phew!!

Min nya vinkel på klibban fungerade utmärkt iaf, tackar som frågar. Den blev riktigt go för att vara jag som vinklade den. I vanliga fall brukar min kära far vinkla den (han är kung!) men han var upptagen med maten så jag fick göra det själv den här gången, fniss!

Aja, nu när jag både har snackat och skrivit av mig känns det mycket bättre! Mamma säger att jag ska lira med a-laget men pappa är mer på min idé att träna med dom och lira matcher. Jag vill itne binda mig med något som jag ev tröttnar på när det är tid att plocka fram skidorna/brädan. Wahhaa, nu längtar jag som fasen! Lowe och grabbarna har redan börjat åka bakom Skycome Arena inne i Umeå, sjukt!

arå, nu har jag nog eftersvettats klart, ska ta och hoppa in i duschen ett tag, skönt som fasen ska det bli! Och ta en huvudvärkstablett för jag lär ju inte kunna sova bort den här. Är inte den typen av huvudvärk, hoppas det inte utvecklar sig till migrän i natt bara. Det blir lätt otrevligt..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0