Fasen också!

Vi förlorade semin mot Örnsköldsvik, ett lag vi verkligen skulle ha vunnit mot så jag blev sur som fasen.
De ledde med 2-0 inför sista perioden, tror jag, och sen gjorde vi två mål så det stod 2-2 tills det var 17 sekunder kvar när de lyckades göra sitt 3-2 mål. Fyy fasen vad jag blev less!! Vi var helt klart bättre och hade massvis med öppna chanser men lyckades fan inte lura in bollen i målet.

Jag har dått idel beröm av tränare och spelare under helgen iaf och Berra erbjöd mig en plats i laget. Jag bah: ehh ehh,, Drog till med att det har varit sjukt roligt och blabla men att mitt lag är så få och jag tävlar i snowboard och allt möjligt. Jag känner att jag vill inte bli en 6-7back nått sånt utan för att joina dem ska jag ha en direkt plats i någon av femmorna. Jag vet, det är jävligt högt krav men jag tänker inte lägga ner massa tid på att sitta på bänken. Det fungerar inte, inte vid min ålder. Jag har haft mina säsonger där som alla andra, nu får det räcka. Dock har dom kris just nu, kanske lite så han känner också? Jag ska avvakta och se hur dte ser ut sedan när alla spelare börjar komma tillbaka och är det lite backar sen också så.. ja.. vet inte..

Sen är dte ju dte hära med snowboard/twintipsen också. Orka med bortamatcher en hel helg (om jag itne får spela) och veta att det är underbart väder hemma med massor med sweet snö i backen..? ahh vette fasen. jag är smickrad som satan, men ahh.. Mutter.

Men jag lämnade ett litet fönster öppet iaf! Och vid kris som jag sa. Berra sa också att som det har sett ut i helgen skulle han inte tveka att använda mig trots att jag itne har kunnat träna på hela veckan.. (jag vet, lite skryt här nu känns det som, men förklarar ju bara läget, samt skriver av mig. Frivilligt att läsa!)

Jag ska iaf träna med dem i veckan, det blir sjukt nice! I morgon har jag träning med div 3 laget, jag ska hålla god min på träningarna nu och sen "leva" för a-lagsträningarna..

Träningsvärk i rumpan som fasen och sido-fläsket samt svanken. Men vem har inte det? Aja. duschen nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0