Fascination!!

Wooho!

Nu har jag taggat igång igen. Lyssnade lite på min nya musik som jag fick igår, awsome.

Dessutom har mitt favoritband från gbg äntligen tatt sig i kragen och lagt upp en låt på myspace, nu saknas bara smaskiga "pojkbandsbilder" ! De är inte pojkband utan: Metal / Progressiv / Experimentell. Men deras senaste bild var en typisk pojkbandsbild liknande backstreetboys och som jag har skrattat åt den. Elakt jag vet, but i cant help myself.

Ska hoppa in i duschen så jag är fräsh inför kvällens, erhmm, jobb?! O.o) På fredagarna brukar jag försöka anstränga mig litet, bara för att det är fredag, haha!

and, Hero anlände med fredagsposten! Awsome! Ska jag se ikväll när jag kommer hem! Jag längtar som fasen hem, ah i love Jet Li och Zhang Ziyi så det här ska bli najs som fasen.

Och jag taggar dessutom Pinks - So What?! Känns som om jag taggar för utekväll men det går ju bara inte. Fniss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0